Hurt Me/Dalmatian
    2012 / 07 / 19 ( Thu )
    Hurt Me/달마시안(Dalmatian)
         2nd mini album「State Of Emergency」  2012.05.16

    作詞 달마시안 作曲 이단옆차기 編曲 이단옆차기



    ちょんしん ちゃりご こうる そげ なる ぼご
    정신 차리고 거울 속에 날 보고
    気を確かに持って 鏡の中の自分を見て

    ね ちゅもぐる ど っくぁっ じゅぃご
    내 주먹을 더 꽉 쥐고
    こぶしをもっと強く握り締め

    いじぇん など しるたご
    이젠 나도 싫다고
    もう 僕も嫌いだと

    ね もり そげ ちゅおぐる だ じうご
    내 머리 속에 추억을 다 지우고
    僕の頭の中の思い出を全部消して

    Pride ain't the thing, gave up that dream,
    what more can I do to keep you my queen

    ね おるぐりらど こちるっか な むりゅぴらど っくぬるっか
    내 얼굴이라도 고칠까 나 무릎이라도 꿇을까
    顔でも直そうか 跪こうか

    A waste of my time

    Cause every step I take you fade away

    とぅりょっちまん Girl I'm okay
    두렵지만 Girl I'm okay
    怖いけどGirl I'm okay

    なる っとぼぬんごっ かっちまん ぬん がま じゅるっけ かじま
    날 떠보는것 같지만 눈 감아 줄께 가지마
    僕を探ってみるようだったけど 目をつぶってあげる 行かないで 

    ちんしむろ なるる まんなんに oh no うぇ ね えいにん ちょけんに
    진심으로 나를 만났니 oh no 왜 내 애인인 척했니
    本気で僕と会ってたの?oh no どうして恋人の振りをしたの?

    you know and I know and thats why I go
    I'll leave and I'll never come back Yeah

    U hurt me ね きおっと ぼねじゅるっけ
    U hurt me 내 기억도 보내줄께
    U hurt me 僕の記憶も送ってあげるよ

    U hurt me ね もどぅんごる だ じょんぬんで
    U hurt me 내 모든걸 다 줬는데
    U hurt me 僕のすべてをあげたのに

    U make me So bad U make me So mad
    U hurt me I never wanna be in love

    U hurt me ね ちゅおっと なりょじゅるっけ
    U hurt me 내 추억도 날려줄께
    U hurt me 僕の思い出も投げてあげるよ

    U hurt me に あぺそ うそじゅるっけ
    U hurt me 니 앞에서 웃어줄께
    U hurt me 君の前で笑ってあげるよ

    U make me So bad U make So mad
    U hurt me that's why I'm gonna live without you
    Live without you Yeah Yeah

    Romeo Juliet っくん っくぉ わっちまん のる まんなぎ じょぬろ だし Rewind
    Romeo Juliet 꿈 꿔 왔지만 널 만나기 전으로 다시 Rewind
    Romeo Juliet 夢を見てきたけど 君に出会う前へ もう一度 Rewind

    I wanna replay my life without me knowing who you are

    It was you ね まむる ちょらはげ はん ごん It was you
    It was you 내 맘을 초라하게 한 건 It was you
    It was you 僕の心をみすぼらしくしたのは  It was you

    ね まめ うすむる もんちゅん ごん
    내 맘에 웃음을 멈춘 건
    僕の心の笑いを止めたのは

    I love you forever but now I will never

    たしん もて never again
    다신 못해 never again
    二度とできない never again

    Cause every step I take you fade away

    とぅりょっちまん  Girl I'm okay
    두렵지만 Girl I'm okay
    怖いけど  Girl I'm okay

    なる っとぼぬんごっ かっちまん ぬん がま じゅるっけ かじま
    날 떠보는것 같지만 눈 감아 줄께 가지마
    僕を探ってみるようだったけど 目をつぶってあげる 行かないで 

    ちんしむろ なるる まんなんに oh no うぇ ね えいにん ちょけんに
    진심으로 나를 만났니 oh no 왜 내 애인인 척했니
    本気で僕と会ってたの?oh no どうして恋人の振りをしたの?

    You know and I know and that's why I go
    I'll leave and I'll never come back Yeah
    U hurt me ね きおっと ぼねじゅるっけ
    U hurt me 내 기억도 보내줄께
    U hurt me 僕の記憶も送ってあげるよ

    U hurt me ね もどぅんごる だ じょんぬんで
    U hurt me 내 모든걸 다 줬는데
    U hurt me 僕のすべてをあげたのに

    U make me So bad U make me So mad
    U hurt me I never wanna be in love

    U hurt me ね ちゅおっと なりょじゅるっけ
    U hurt me 내 추억도 날려줄께
    U hurt me 僕の思い出も投げてあげるよ

    U hurt me に あぺそ うそじゅるっけ
    U hurt me 니 앞에서 웃어줄께
    U hurt me 君の前で笑ってあげるよ

    U make me So bad U make So mad
    U hurt me that's why I'm gonna live without you

    なん めいる ちゃんどぅるみょ っくめそ I'm getting you back  
    난 매일 잠들며 꿈에서 I'm getting you back
    僕は毎日眠りながら夢で  I'm getting you back

    うすん ぬんむる もどぅ だ It was a lie
    웃음 눈물 모두 다 It was a lie
    笑い 涙 すべて It was a lie

    I don't know what else is left of me

    す まぬん さんちょわ ことん what's left of me
    수 많은 상처와 고통 what's left of me
    たくさんの傷と苦痛 what's left of me

    So I guess this the end of me

    うっこ いんぬん ね もすび ぴりょへ
    웃고 있는 내 모습이 필요해
    笑っている自分の姿が必要だ

    Come to think about it I'm glad as to who I am now I'm back

    U hurt me ね きおっと ぼねじゅるっけ
    U hurt me 내 기억도 보내줄께
    U hurt me 僕の記憶も送ってあげるよ

    U hurt me ね もどぅんごる だ じょんぬんで
    U hurt me 내 모든걸 다 줬는데
    U hurt me 僕のすべてをあげたのに

    U make me So bad U make me So mad
    U hurt me I never wanna be in love

    U hurt me ね ちゅおっと なりょじゅるっけ
    U hurt me 내 추억도 날려줄께
    U hurt me 僕の思い出も投げてあげるよ

    U hurt me に あぺそ うそじゅるっけ
    U hurt me 니 앞에서 웃어줄께
    U hurt me 君の前で笑ってあげるよ

    U make me So bad U make So mad
    U hurt me that's why I'm gonna live without you







    ダルメシアン    プロフィール 
    関連記事

    テーマ:K-POP - ジャンル:音楽

    22 : 00 : 00 | DMTN | コメント(0) | page top↑
    <<SOLO/C-CLOWN | ホーム | 真夏の夜の夢/Brown Eyed Girls>>
    コメント
    コメントの投稿














    管理者にだけ表示を許可する

    | ホーム |