100%/MBLAQ
    2012 / 04 / 21 ( Sat )
    100%/엠블랙(MBLAQ) 「MBLAQ 4th Mini Album `BLAQ%Ver.`」2012.03.21



    M . B . L . A . Q right now stronger stop lego
    You can't stop me now

    わんびょかん ねが
    완벽한 내가
    完璧な僕が

    I'll make'em say wow

    のる ちょんぼん すんがん なん ばろ のったうん
    널 첨본 순간 난 바로 넉다운
    君を初めて見た瞬間 即ノックダウン

    You locked on switch on こぶ もたぬん black hole
    You locked on switch on 거부 못하는 black hole
    You locked on switch on 拒否できない black hole

    I'm getting stronger stronger stronger なぬん ぺっぱーせん
    I'm getting stronger stronger stronger 나는 100%
    I'm getting stronger stronger stronger 僕は 100%

    まじまっ なむん のえ いるぱせん にが いっそや なぬん わんびょけ
    마지막 남은 너의 1% 니가 있어야 나는 완벽해
    最後に残った君の1% 君がいてこそ僕は完璧になる

    そっさぽ がとぅん  jab jab jab  しんじゃんうん くん くん くん
    속사포 같은 jab jab jab 심장은 쿵 쿵 쿵
    速射砲のような  jab jab jab 心臓はバクバク

    のらみょん むぉどぅん だ いぎょ なん はんさん ぺっぱーせん
    너라면 뭐든 다 이겨 난 항상 100%
    君ならすべて勝つ 僕はいつも 100%

    Nobody can't can't can't stop me you you complete me you are my destiny
    Nobody can't can't can't stop me you you complete me

    のん なまん ったらわ のん なえ ぺっぱーせん
    넌 나만 따라와 넌 나의 100%
    君は僕だけについてきて 君は僕の 100%

    の うぃへそらみょん oh なん もんちゅる す おぷそ
    널 위해서라면 oh 난 멈출 수 없어
    君のためなら oh 僕は止まれない

    うぉんはぬん ごん のっぷにや く ぬぐど のる てしん はるす おぷそ
    원하는 건 너뿐이야 그 누구도 널 대신 할 수 없어
    欲しいのは君だけだ 誰も君の代わりになれない

    すみ まきょわ のる ぼみょん ねが みちる ごっ かた
    숨이 막혀와 널 보면 내가 미칠 것 같아
    息がつまってくる 君を見ると僕がおかしくなりそうだ

    のる かんぬん すんがん なん ばろ のったうん
    널 갖는 순간 난 바로 넉다운
    君を手に入れる瞬間 僕はまさにノックダウン

    もっすん こるごそ なん のるる じきょ てやんうる びちょ なん ちゅんじょん ぺっぷろ
    목숨 걸고서 난 너를 지켜 태양을 비춰 난 충전 백프로
    命を懸けて 僕はあ君を守る 太陽を照らす 僕は充電100%

    I'm getting stronger stronger stronger なぬん ぺっぱーせん
    I'm getting stronger stronger stronger 나는 100%
    I'm getting stronger stronger stronger 僕は 100%

    まじまっ なむん のえ いるぱせん にが いっそや なぬん わんびょけ
    마지막 남은 너의 1% 니가 있어야 나는 완벽해
    最後に残った君の1% 君がいてこそ僕は完璧になる

    そっさぽ がとぅん  jab jab jab  しんじゃんうん くん くん くん
    속사포 같은 jab jab jab 심장은 쿵 쿵 쿵
    速射砲のような  jab jab jab 心臓はバクバク

    のらみょん むぉどぅん だ いぎょ なん はんさん ぺっぱーせん
    너라면 뭐든 다 이겨 난 항상 100%
    君ならすべて勝つ 僕はいつも 100%

    Nobody can't can't can't stop me you you complete me you are my destiny
    Nobody can't can't can't stop me you you complete me

    のん なまん ったらわ のん なえ ぺっぱーせん
    넌 나만 따라와 넌 나의 100%
    君は僕だけについてきて 君は僕の 100%

    Yeah now you can see that you complete me and because of you
    I'm full recharge...black percent i'm stronger now

    まじまっ なむん のえ いるぱせん にが いっそや なぬん わんびょけ
    마지막 남은 너의 1% 니가 있어야 나는 완벽해
    最後に残った君の1% 君がいてこそ僕は完璧になる

    そっさぽ がとぅん  jab jab jab  しんじゃんうん くん くん くん
    속사포 같은 jab jab jab 심장은 쿵 쿵 쿵
    速射砲のような  jab jab jab 心臓はバクバク

    のらみょん むぉどぅん だ いぎょ なん はんさん ぺっぱーせん
    너라면 뭐든 다 이겨 난 항상 100%
    君ならすべて勝つ 僕はいつも 100%

    Nobody can't can't can't stop me you you complete me you are my destiny
    Nobody can't can't can't stop me you you complete me

    のん なまん ったらわ のん なえ ぺっぱーせん
    넌 나만 따라와 넌 나의 100%
    君は僕だけについてきて 君は僕の 100%



    MBLAQ プロフィール

    関連記事

    テーマ:K-POP - ジャンル:音楽

    00 : 00 : 00 | MBLAQ | コメント(0) | page top↑
    <<The Reason/SHINee | ホーム | 愛が泣く/K.Will ドラマ「The King 2 Hearts」 OST >>
    コメント
    コメントの投稿














    管理者にだけ表示を許可する

    | ホーム |